TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Wsparcia Aktywności Studenckiej

Rozdział pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domach Studenckich

Data: 03.11.2025 Kategoria: Akademiki

Ogłaszamy nabór wniosków o przyznanie pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich oraz organów Samorządu Studenckiego w Domach Studenckich T-3 oraz T-17.

Pomieszczenia są dedykowane kołom naukowym, organizacjom studenckim, agendom kultury oraz organom Samorządu Studenckiego i przeznaczone na realizację działań statutowych. Warunkiem ubiegania się o przyznanie pomieszczenia jest złożenie wniosku przez uczelnią organizację studencką, który spełnia kryteria określone w „ZASADY PRZYDZIELANIA POMIESZCZEŃ DLA UCZELNIANYCH ORGANIZACJI STUDENCKICH W BUDYNKACH POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ”.

Wypełniony formularz należy złożyć do godz. 15:00, w poniedziałek, 01.12.2025 r. 

Wnioski należy wysłać tylko w formie elektronicznej na adres e-mail: kfds@pwr.edu.pl.

Pliki powinny być w formacie *.pdf.

Format nazwy ma być następujący: Siedzby_2025_Nazwa_Podmiotu.pdf

Pomieszczenia są przeznaczone przede wszystkim do pracy organizacyjno-biurowej.

Wniosek złożony po terminie prowadzenia naboru lub niezgodny ze wzorem pozostawia się bez rozpatrzenia.

Dokumenty do pobrania:

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Katarzyna Szybalska
katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl
tel. 71 320 43 21

Pliki do pobrania

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA UCZELNIANYCH ORGANIZACJI STUDENCKICH DOTYCZĄCY PRZYDZIAŁU POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH PWR 2025 [ .docx 19.98 KB ]

03-11-2025

ZASADY PRZYDZIELANIA POMIESZCZEŃ DLA UCZELNIANYCH ORGANIZACJI STUDENCKICH W BUDYNKACH POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ [ .pdf 555.49 KB ]

26-11-2024

Politechnika Wrocławska © 2025