TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Wszystkie uczelniane organizacje studenckie działające na terenie Uczelni są zobowiązane do składania sprawozdań merytorycznych. W sprawozdaniu tym należy wskazać, jakie działania i aktywności podejmowała uczelniana organizacja studencka w danym okresie.
Wniosek sprawozdawczy S z rocznej działalności uczelnianej organizacji studenckiej należy złożyć do 15 stycznia danego roku w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.
Wymagane dokumenty:
Po wyborze nowych władz uczelnianej organizacji studenckiej należy dostarczyć protokół z wyborów w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.
Dodatkowo wszystkie zmiany istotne dla funkcjonowania jednostki przy Uczelni dokonywane przez uczelnianą organizację studencką:
muszą zostać, w terminie 14 dni od daty dokonania zmiany, zgłoszone do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich wraz z właściwymi dokumentami, stanowiącymi podstawę prawną dokonanych zmian.