TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Wsparcia Aktywności Studenckiej

Sprawozdawczość

Wniosek sprawozdawczy S

Wszystkie uczelniane organizacje studenckie działające na terenie Uczelni są zobowiązane do składania sprawozdań merytorycznych. W sprawozdaniu tym należy wskazać, jakie działania i aktywności podejmowała uczelniana organizacja studencka w danym okresie.

Wniosek sprawozdawczy S z rocznej działalności uczelnianej organizacji studenckiej należy złożyć do 15 stycznia danego roku w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.

Wymagane dokumenty:

Wniosek sprawozdawczy S»

Zmiana danych uczelnianej organizacji studenckiej

Po wyborze nowych władz uczelnianej organizacji studenckiej należy dostarczyć protokół z wyborów w formie papierowej do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (budynek A-1, pok. 142) bądź elektronicznej na adres aktywnosc@pwr.edu.pl.

Dodatkowo wszystkie zmiany istotne dla funkcjonowania jednostki przy Uczelni dokonywane przez uczelnianą organizację studencką:

  • zmiany regulaminu wraz z kompletem dokumentów stanowiących podstawę prawną dokonanych zmian,
  • zmiana osoby opiekuna,
  • uchwałach podjętych przez organizację

muszą zostać, w terminie 14 dni od daty dokonania zmiany, zgłoszone do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich wraz z właściwymi dokumentami, stanowiącymi podstawę prawną dokonanych zmian.

Politechnika Wrocławska © 2024