TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Wsparcia Aktywności Studenckiej

Zmiany w zarządzie, nazwie czy regulaminie zespołu

Jeżeli w Waszym zespole nastąpią jakiekolwiek zmiany – np. wybór nowego zarządu, zmiana opiekuna, nazwy, logotypu, regulaminu lub inne uchwały podjęte przez Walne Zgromadzenie Członków – pamiętajcie o przygotowaniu dokumentu, który je opisuje.

Dokument należy dostarczyć do Sekcji Wsparcia Organizacji Studenckich (bud. A-1, pok. 142) w ciągu 14 dni od momentu wprowadzenia zmian.

Dzięki temu wszystkie formalności związane z działalnością Waszego zespołu pozostaną w należytym porządku, a my będziemy mogli sprawnie wspierać Wasze inicjatywy.

Politechnika Wrocławska © 2025