TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 26.11.2023 Kategoria: Akademiki
Dział Studencki ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich oraz organów Samorządu Studenckiego w Domu Studenckim T-17.
Pomieszczenia będą dedykowane kołom naukowym, organizacjom studenckim, agendom kultury oraz organom Samorządu Studenckiego i przeznaczone na realizację działań statutowych. Warunkiem ubiegania się o przyznanie pomieszczenia jest złożenie wniosku przez uczelnią organizację studencką, który spełnia kryteria określone w „Zasady przydzielania pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domu StudenckimT-17”.
Wypełniony wniosek należy złożyć do godz. 23:59, w poniedziałek, 11.12.2023 r.
Wnioski należy wysłać tylko w formie elektronicznej na adres e-mail: kfds@pwr.edu.pl.
Pliki powinny być w formacie *.pdf.
Format nazwy ma być następujący: T-17_2023_Nazwa_Podmiotu.pdf
Wniosek złożony po terminie prowadzenia naboru lub niezgodny ze wzorem pozostawia się bez rozpatrzenia.
Dokumenty do pobrania:
Wniosek o przyznanie pomieszczenia w Domu Studenckim T-17
Zasady przydzielania pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domu StudenckimT-17
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Katarzyna Szybalska
katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl
tel. 71 320 43 21