TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Dział Wsparcia Aktywności Studenckiej

Rozdział pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domu Studenckim T-17

Data: 26.11.2023 Kategoria: Akademiki

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Dział Studencki ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich oraz organów Samorządu Studenckiego w Domu Studenckim T-17.

Pomieszczenia będą dedykowane kołom naukowym, organizacjom studenckim, agendom kultury oraz organom Samorządu Studenckiego i przeznaczone na realizację działań statutowych. Warunkiem ubiegania się o przyznanie pomieszczenia jest złożenie wniosku przez uczelnią organizację studencką, który spełnia kryteria określone w „Zasady przydzielania pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domu StudenckimT-17”.

Wypełniony wniosek należy złożyć do godz. 23:59, w poniedziałek, 11.12.2023 r.

Wnioski należy wysłać tylko w formie elektronicznej na adres e-mail: kfds@pwr.edu.pl.

Pliki powinny być w formacie *.pdf.

Format nazwy ma być następujący: T-17_2023_Nazwa_Podmiotu.pdf

Wniosek złożony po terminie prowadzenia naboru lub niezgodny ze wzorem pozostawia się bez rozpatrzenia.

Dokumenty do pobrania:

Wniosek o przyznanie pomieszczenia w Domu Studenckim T-17

Zasady przydzielania pomieszczeń dla uczelnianych organizacji studenckich w Domu StudenckimT-17

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:

Katarzyna Szybalska
katarzyna.szybalska@pwr.edu.pl
tel. 71 320 43 21

Politechnika Wrocławska © 2024